7 december

Jag har verkligen inte haft med att blogga något i veckan. Jag har haft fullt upp med att plugga. Det är rätt mycket som ska göras i skolan nu innan jullovet. Men kan skriva lite om gårdagen. Efter lunch befann jag mig tillsammans med de i min klass på O'learys för lite bowling. Det var kul för jag har inte bowlat på flera år men det visades också i resultatet sedan haha. Nu är det äntligen helg, jag är sjukt trött så ser fram emot att sova ut imorgon. Gick på stan en sväng med Lisa och Julia efter skolan, köpte mig nya underkläder och en tröja. Kan visa tröjan senare. Innan jag tog bussen hem lunchade jag på Dagobert med Lisa, Linnea och Kosso. Nu ska jag skriva klart en rapport så slipper det bli så mycket plugg resten av helgen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0