söndag

Hej! Jag har inte haft något speciellt att blogga om de senaste dagarna. Igår for jag in till stan och solade bara för att jag inte hade något bättre för mig. Jag höll dock på att frysa ihjäl till och från bussen. Det har varit ungefär -30° i två dagar nu. Läskigt kallt. På kvällen kollade jag på Hamilton 2 med familjen, en sevärd film faktiskt. Idag har jag varit en sväng och handlat lite små saker, slagit in de sista paketen, städat och sedan bara myst hela kvällen tillsammans med mamma och syster. Vi har kollat på en julkonsert som var på tv och även spelat bingolotto. Kändes lite pensionärs varning haha men det är som en liten tradition med uppesittarkväll. Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sova så man är pigg imorgon. Jag ska fira min julafton i Boden hos min mormor och morfar. 
By the way, tänker aldrig mer spela bingolotto man tror att man ska vinna men händer aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0