18 november

Somnade i soffan rätt tidigt igår. Jag är sällan uppe sent på helgerna men det är rätt skönt tycker jag för då sover man inte bort dagarna. Jag har nyss sköljt ut andra toningen för den här helgen. Jag fick för mig något igår att jag ville testa tona lite åt det röda hållet men ändå ha kvar min bruna hårfärg. Det såg förjävligt ut enligt mig för färgen fastande bara högst uppe på huvudet av någon anledning. Jag tror det kan bero på att den förra toning jag haft hade försvunnit mest där. Men som tur var hade mamma den toningen jag haft tidigare hemma så nu är det snyggt igen. Fast dock skimrar det lite i rött fortfarande. Idag fyller Hilda min kusin 7år så vi ska fara dit om en timme och fira henne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0