1 april

Jag har inte haft tid att blogga något sedan i onsdags. I torsdags gick jag och Jonathan en promenad på isen och sedan åt vi middag på Pastabacken. I fredags blev vi upphämtade tidigt hos honom av hans pappa och sedan åkte vi till deras stuga som ligger i Bovallen. Så jag har spenderat två nätter där tillsammans med hans familj och Christoffer. Vi har varit ute i solen, åkt slalom i Storklinten, myst framför elden och ätit god mat. En jättebra helg har jag haft! Vi kom hem igår runt tre tiden. På kvällen for jag till sjukhuset och hälsade på Jonathan som var tvungen att ligga där över natten. Stackarn har haft ont i halsen några dagar nu och fått en infektion på halshuvudet så för säkehetskull blev han inlagd där ifall halsen skulle svullna upp. Men nu är han hemma igen.
 
 
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0