14 april

 
Då var snart denna helg över och jag tycker helgen har gått jättefort verkligen. I fredags efter skolan gick jag och Amanda och fikade på Wayne's och satt och pratade ett tag innan vi tog bussen hem. Vid fem tiden kom Jonathan till mig och sedan gick vi till Mikaela där kvällen spenderades. Vi var några stycken där och firade henne eftersom hon har fyllt 18år för en vecka sedan. Vi åt middag, spelade spel och hade det trevligt. Sedan sov älsklingen hos mig. Igår vaknade vi runt elva och sedan övningskörde jag hem till honom. Vi kollade på hockey, åt middag och sedan gick vi en promenad tillsammans med hans föräldrar till stan där vi köpte godis och hyrde film. Resten av kvällen myste vi framför en film innan vi somande bredvid varandra. Nu är jag hemma och sitter och tittar på andra hockey finalmatchen, Luleå-Skellefteå. Just nu går det inte så bra för Luleå, de ligger under med 3-1. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0