21 april

Denna helg har jag spenderat med min fina pojkvän. I fredags kom han hit och åt middag och sedan åkte vi in till stan och gick på bio. Vi såg filmen Du gör mig galen, den var rätt bra faktiskt. När filmen var slut for vi hem till honom och sov där. I lördags vaknade vi klockan 14.30 efter att ha sovit i 14 timmar haha, så utvilade var vi. Vi tog det lugnt i någon timme och sedan tog vi bussen hem till mig där vi åt middag och umgicks lite med mina föräldrar. Strax efter nio for vi tillbaka till Jonathan igen. Vi låg bara i sängen och pratade och myste resten av kvällen innan jag sedan somnade bredvid honom. Jag är nu hemma och håller på att plugga till körkortet. Inte det roligaste precis men ett körtkort måste man ha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0