7 april

Jag har inte haft tid att skriva något här på bloggen under veckan. Jag har största delen av det här lovet spenderat dagarna med min fina pojkvän.
 
Onsdags: Jag och Jonathan var en sväng på stan, åt middag hos mig och spenderade natten hos honom.
 
Torsdags: Vi vaknade vid elva, åt frukost och sedan for han och jobbade. Jag umgicks med Amanda och Mikaela under dagen. Mikka fick sitt körkort den dagen så vi firade det med att åka till Donken där vi åt lunch. När jag kom hem promenerade jag och mamma 6km. Efter middagen tog jag bussen till Jonathan och sov även där.
 
 
Fredags: Pappa hämtade upp mig och skjutsade mig för att jag skulle lämna ett cv för sommarjobb. Så nu har jag skaffat mig ett jobb till sommaren! Resten av fredagen spenderades hos Jonathan. Vi tog det lugnt, lagade middag, pluggade och myste framför en film innan vi somnade bredvid varandra.
 
Lördags: Fredrik kom förbi hos Jonathan och sedan gick vi tre och åt lunch på Max efter det tog jag bussen hem. Min kväll spenderades hos Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0