24 februari

I fredags for jag och åt middag hos Jonathan och spenderade även natten där.  I lördags vaknade vi upp vid tolv ungefär, duschade och fixade oss. Sedan gick vi och åt lunch på max. När vi kom tillbaka kom Fredrik ett tag och umgicks med oss innan jag och Jonathan tog bussen till mig och åt middag. Amanda och hennes familj var här på middag också. Lite senare efter vi ätit åkte vi hem till Jonathan igen där vi bara tog det lugnt. Jag fick även sova bredvid min fina en natt till. Idag har jag varit ute och gått en promenad på isen tillsammans med Amanda eftersom det har varit så fint väder idag. Ikväll blir det att ta det lugnt här hemma bara. Jag har blivit super förkyld, usch less på att vara sjuk vill kunna träna igen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0