2012

ÅRET 2012

Hur har året 2012 varit för dig? - Bra!
Bättre än förra året? - Kommer inte riktigt ihåg hur det var 2011
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2012? - Turkiet resan och små saker
Har du flyttat under år 2012? - Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Jag har aldrig någon favorit låt lyssnar alltid på olika
Har du kysst en främling? - Ja
 
KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2012? - Började bra men resten av året har den väl varit sådär 
Har du varit kär? - Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej
 
 
SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nej  
Har någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - Haha nej
Varit i slagsmål? - Nej
 
PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja
Isåfall vad? - Hemligt
Har du skämt ut dig? - Haha säkert
Har du ljugit för en vän? - Kanske men inte om något allvarligt
Har du varit ute en hel natt? - Nej
Har du blivit tagen av polisen? - Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja
 
 
SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? - Hackspetten, Luleå Gymnasie by
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej
Hatar du någon på din skola? - Nej
Har du gjort något framsteg? - Ja
Haft alla rätt på ett prov? - Ja
 
 
VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat en vän? - Ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Jag går aldrig bakom ryggen på mina vänner
Har du ljugit för en bästavän? - Nej  
Har du haft en relation med en vän? - Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0