1 juli

Jag är dålig på att skriva här på bloggen men jag har inte haft tid dom senaste dagarna. Jag och Jonathan har varit ensamma hemma hos mig sedan i lördags, vilket har varit väldigt skönt.
 
Lördag: Jag och Jonathan tog en långpromenad och sedan for vi in till stan och köpte godis. När vi kom hem igen gjorde vi middag, grillat kött och bakad potatis blev det. Blev jättegott! Efter middagen kollade vi på film och myste innan vi somnade bredvid varanadra.
 
 
 
 
Söndag: Vi satt ute i solen ett tag och tog det lugnt och sedan tog vi bussen in till stan för att gå på bio. Vi såg Tyskungen och den var faktiskt bra. Sen tog vi en promenad hem till Jonathan och sedan tog vi bussen hem till mig.
 
 
 
Idag vaknade vi ganska sent så vi har inte gjort något speciellt idag. Jag ska ta en dusch nu och sedan far vi hem till Jontahan och äter middag tillsammans med hans familj och sedan sover jag där inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0