9 juli

Denna dag började inte så bra. Vaknade upp med jättesvullna ögon, jag kunde knappt titta var svin läskigt! Så jag och mamma for in till akuten och kollade upp det eftersom det har kommit och gått så länge nu i mina ögon. Men de visste inte vad det var men däremot trodde de inte att det var pollen jag var allergisk mot som de på vårdcentralen sa för några veckor sedan. Vi åkte sedan tillbaka till vårdcentralen för att höra med de igen och eftersom att jag har haft så ont i huvudet och bihålorna ett tag nu samt röd och svullen runt ögonen började de ana om det kunde vara något i bihålorna så imorgon ska jag till sjukhuset och rönka. Får väl hoppas att det inte är någon fara. Snart kommer Jonathan hit och sover med mig inatt, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0