2 juni

I fredags efter skolan låg jag ute och njöt av det fina vädret och sedan efter middagen gick jag och Jonathan på bio och såg Baksmällan 3. Den var som alla andra filmerna väldigt rolig haha. När filmen var slut gick vi hem till honom och myste. Igår låg vi ute i solen, åt grillade hamburgare till lunch och på eftermiddagen tog vi en promenad till stan och köpte mjukglass och promenerade runt i stan ett tag. Sedan mötte vi upp Amanda och Samuel för middag på Waldorf. Efter vi ätit gick vi och satte oss på Friends ett tag innan jag och Jonathan gick hem till honom i regnet. Resten av kvällen såg vi film och myste innan vi somnade bredvid varandra. Idag har det inte hänt så mycket. Jag har varit en sväng och övningskört med mamma och nu ska jag ta en dusch och bara ta det lugnt resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0