3 mars

Jag har inte haft tid till att blogga något under lovet. 
 
Ondag: Jag fyllde 18år! Vaknade upp hos Jonathan sedan for vi hem till mig och fikade tårta. Sedan blev det middag på O'learys tillsammans med Jonathan, Amanda, Mikaela och Jonas. Som ett bra avslut på dagen sov jag hos min fina pojkvän. Jag hade en jättebra födelsedag och fick även väldigt fina presenter också.
 
Torsdag: Vaknade upp hos Jonathan. Vi tog det bara lugnt hela dagen och gjorde middag hemma hos honom. Sedan åkte vi till mig. Mina släktingar kom hit och fikade och firade mig. Sen avslutade vi kvällen i sängen framför en film innan vi somande.
 
Fredag: Jag och Jonathan åkte till Boden och badade på Nordpoolen. Sedan åt vi tacos till middag tillsamans med min familj innan vi tog bussen till honom. Där vi myste framför en film innan vi somnade bredvid varandra.
 
Lördag: Vi sov ganska länge och bara slappade hela dagen. Sedan for vi till mig och lagade middag. Kvällen spenderades i soffan med massa onyttigheter och film. Det blev ganska sent innan vi somnade, den var väl runt tre tiden skulle jag tro.
 
Idag har jag pussat på min fina innan han for hem och sedan har jag hunnit övningsköra lite tillsamans med pappa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0