26 maj

 
Igår låg jag ute i solen på förmiddagen och sedan åkte jag till älsklingen. Vi åt middag tillsammans med hans familj ute på altanen och firade även hans pappa som fyllde år igår. Jag och Jonathan mötte hans föräldrar i basket och sedan gick vi en promenad och köpte ben&jerry som vi sedan åt framför en film, mys. Jag kom hem idag starx efter tolv. Jag har suttit ute i solen med datorn och skrivit på en skoluppgift som ska vara klar snart. Idag är det morsdag så det firades med en god lunch tillsammans med mamma och syster. Som ni ser på bilden blev det plättar och jordgubbar, mums. Jag ska ta en dusch nu och sedan efter middagen beger jag mig till Jonathan igen där jag även sover inatt. Imorgon ska jag springa Ormbergsmilen tillsammans med Amanda och Mikeala!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0