29 maj

Jag har inte haft tid eller lust att blogga i veckan. Jag har mest njutit av det fina vädret. Veckan har hittills sett ut såhär för mig.
 
Måndag: Vaknade upp hos min pojkvän och sedan blev jag upphämtad av Mikaela och Amanda för att åka och springa Ormbergsmilen. Det gick helt okej för mig ändå trots att jag inte har tränat inför det. Kvällen spenderades med Jonathan, vi gick en promenad och sedan somnade vi till en film.
 
Tisdag: For till skolan för en lektion, det börjar närma sig sommarlov nu och det känns underbart. På eftermiddagen for jag in till stan och mötte upp Jonathan. Vi satte oss i Norrahamn och tog det lugnt i solen, kikade i några butiker och sedan gick vi hem till honom ett tag innan jag tog bussen hem igen.
 
Idag: Jag började skolan klockan 10.05 och slutade en timme senare, skönt. Innan jag åkte hem gick jag och Amanda och åt lunch tillsammans. Nu ska jag ta en dusch och sedan kommer Jonathan hit och äter middag och sover med mig, blir mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0