5 maj

Min helg har varit jättebra men som vanligt går den fort. I fredags kom Jonathan hit och åt middag och sedan for vi till honom. Vi vaknade strax efter tolv i lördags, åt lunch och sedan gick vi en promenad till Kvantum och köpte lite saker till middagen. Sedan grillade vi kött och åt middag tillsammans med Josefine och Christoffer. Efter middagen umgicks jag och Jonathan med Fredrik och Martin. När vi kom hem bastade vi och sedan myste vi framför en film innan jag somnade bredvid mitt hjärta.

 

Idag låg vi och slappade ett bra tag innan vi klev upp ur sängen, vid tre tiden gick vi till Max och åt lunch innan jag tog bussen hem. Ikväll har jag varit och solat med mamma och nu ska jag ta en dusch innan jag kryper ner i sängen. Imorgon är det måndag och det väntas en kort skolvecka, vi går bara till på onsdag. Väldigt skönt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0